كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت و ايمني مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت و ايمني درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت و ايمني يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

گذاشتن حفاظ پنجره مدرن آهني چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره مدرن آهني علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه تمامي نرده هايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره مدرن آهني زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

اگر شما از حفاظ پنجره مدرن آهني استفاده كنيد در واقع از ورود سارقان به محل سكونت خود جلوگيري خواهيد كرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي كند. شايد تصور شما اين باشد كه محل سكونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد كه نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده كنيد. در اين حال نصب حفاظ پنجره مدرن آهني استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان كمك كند.

حفاظ پنجره مدرن آهني آهني

يكي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است كه مقاومت بسيار زيادي دارد و در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممكن است كه رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد كه مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

مزاياي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك

كيفيت حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

https://www.gatesofantares.com/activity/p/947011/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_9d55b38c83c94e2f87c140adea6acea1/comments

http://drpetepublishing.com/activity/p/726119/

https://www.pearltrees.com/nademkhan22#item380263919

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=73#comment-447930

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=37

https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-غير مجاز مي باشدe-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi

http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علت سوختن دوربين مداربسته

علت سوختن دوربين مداربسته

عمدتا يكي از بزرگترين دلايل سوختن  دوربين مدار بسته   به قسمت منبع تغذيه (آداپتور) آنها بر مي گردد. متاسفانه امروزه در بازار كشور ما اجناس بي كيفيت و غير استاندارد به دليل داشتن قيمت پايين به وفور يافت مي شود. استفاده از اين اجناس در اكثر موارد يا همان لحظه اول اتصال به دوربين و يا در طولاني مدت سيستم را دچار اشكال كرده و باعث سوختگي دوربين مي شود.

 منبع تغذيه استاندارد براي دوربين هاي ديد در شب معمولا 12ولت و داراي 1/5 تا 2 آمپر مي باشد، كه اين مقادير بايد ثابت باشد در منبع تغذيه هاي غير استاندارد اين مقادير داراي نوسان بوده و باعث آسيب رسيدن به دوربين مي شود. به خاطر داشته باشيد كه دليل در سوختن دوربين هاي مدار بسته يا بالارفتن ولتاژ و يا آمپر از سمت منبع تغذيه مي باشد.

 در مواردي هم شاهد بوده ايم كه به دليل نوسانات برق شهري دوربين ها دچار سوختگي شده اند كه اگر باز هم از آداپتورهاي استاندارد استفاده كنيم اين مشكل به حداقل خواهد رسيد. نكته ديگر كه حائز اهميت است در مورد استفاده از منبع تغذيه هاي مركزي مي باشد. گاهي پيش مي آيد كه در سيستم هاي مدار بسته اجرا شده كه مثلا داراي چند دوربين با فواصل طولاني هستند مساله افت ولتاژ پيش مي آيد.

براي رفع اين مشكل چه بايد كرد؟ پاسخ: بعضي از افراد تكنسين و نصاب هاي با تجربه مدار بسته بر اين باور هستند كه براي فواصل طولاني بهتر است از برق 220ولت استفاده شود و منبع تغذيه در نزديكي دوربين ها قرار بگيرد كه اين موضوع بسيار صحيح و استاندارد است اما بايد يه خاطر داشته باشيم كه براي اينكار كابل برق كه جريان 220از آن عبور مي كند را تحت پوشش مطمعن و از مسير امن (SAFE) عبور دهيد تااز ايجاد مشكلاتي نظير اتصالي و يا آتش سوزي ناشي از اتصال برق شهري جلوگيري شود.

دوربين مداربسته تي وي تي

اما در مواردي هم شاهد اين موضوع هستيم كه مسيرهاي عبور كابل كوتاه است و نسبتا داراي فواصل كوتاه از منبع تغذيه مركزي هستند. اما باز هم با افت روبرو هستيم. اين مشكل تنها يك دليل دارد و آن هم كيفيت كابل برقي است كه براي اين سيستم استفاده كرده ايد، به طوري كه به دليل استفاده از آلياژهاي غير استاندارد به جاي مس در كابل جريان برق دچار افت ولتاژ مي شود.

و اما راه حل اين مشكل چيست؟ دو راه وجود دارد، اول اينكه اگر از كابل برق ضخيم استفاده كرده ايد به طوري كه بتوان از آن جريان 220عبور داد، مي توانيد با اتصال مستقيم برق 220در كنار هر دوربين از منبع تغذيه استاندارد استفاده كنيد و آداپتور مركزي را از سيستم خارج كنيد.

بخاطر داشته باشيد ابتدا براي اين كار از جدا بودن دوربين ها به كابل برق اطمينان پيدا كنيد تا برق220به صورت مستقيم به دوربين ها وصل نشود و دچار سوختگي نشود. راه حل دوم : اگر كابل برق مصرف شده شما توان عبور برق 220را ندارد و نازك است به آداپتور مركزي مراجعه كنيد. مطابق شكل يك پيچ ولوم (پتانسيومتر) روي آن خواهيد يافت.

آن را با يك پيچ گشتي ساعتي آرام بچرخانيد. با اين كار ولتاژ خروجي آداپتور شما تغيير مي كند و مي توان آن را از 12 ولت افزايش دهيد تا مشكل افت ولتاژ حل شود. به ياد داشته باشيد كه هميشه از ابزار مناسب و اهم متر (مولتي متر) در كارهاي خود استفاده كنيد تا بدانيد چه ميزان ولتاژ را به دوربين داده ايد.

 

كاربرد VCA Search در دستگاه هاي هايك ويژن

 

VCA

 Video Content Analysis به معناي تجزيه و تحليل محتواي تصاوير

 هايك ويژن  نسل جديد دوربين هاي مداربسته خودش رو با ويژگي هاي هوشمند روانه بازار كرده

 

خب حالا اصلا فايدش چيه؟!؟!

ويژگي جست و جوي هوشمند، به شما اين امكان رو ميده، زماني كه با يه كارفرما سرمايه دار و دست به نقد طرف هستيد و راه براي خريد بهترين دوربين هاي بازار (دوربين هاي هوشمند) همواره، با تنظيم پارامترهاي هاي دوربين مثل تشخيص عبور از خط، تشخيص ورود به ناحيه غيرمجاز و … كه در مقاله هاي بعدي بررسي ميكنيم بسرعت به ويديو هاي مد نظرتون دسترسي پيدا كنيد.

در كل VCA مجموعه اي از امكانات نرم افزاري مي باشد كه در دستگاه هاي هايك ويژن قرار داده شده است.

 hikvision   

قابليت هايي از قبيل:

 

  • پردازش صداي محيط
  • كنترل عبور از مرز مجازي
  • كنترل ورود و خروج به محدوده
  • كنترل پارك اتومبيل
  • تشخيص سرقت اجسام
  • تشخيص دويدن و اجتماع افراد
  • تشخيص تغيير ناگهاني صحنه
  • شمارش ورود و خروج افراد

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/07/iranelectric-aras-poster.jpg

محصول جديد كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس ميباشدمدل ارس سفيد جديدترين محصول توليد شده شركت ايران الكتريك ميباشد و همگام با آخرين متد طراحي روز ميباشد كه در فضاهاي مدرن و تمامي سبك هاي طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي مخلتف قابل استفاده است.

كليد و پريز ارس سفيد داراي مكانيزم جديد منطبق با استاندارد هاي روز دنيا با قاب دور سفيد و مياني سفيد از سري كليد و پريز هاي اقتصادي و ساده و مقرون به صرفه ميباشد. قيمت كليد پريز ارس بسيار ارزان ميباشد و شايد بتوان گفت يكي از ارزان ترين مدل كليد و پريز ميباشد

ارس , حس خوب سادگي

اين سري از كليدوپريز داراي ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود. اين نوع كليد و پريز ها داراي مكانيزم برليان هستند كه توليد شده از پلي كربنات و مقاوم بوده و داراي كنتاكت هاي برنجي ميباشد.

همچنين به زودي مدل ارس در رنگ هاي بژ – زغال سنگي – نقره اي توليد خواهد شد. در حال حاضر ارس با قاب لوكس و لاكچري طرح متال طلايي موجود ميباشد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

 

 به گزارش كلوب سالها پيش او دوستي داشت كه مانند Vogue براي چيزي شبيه بهشت ??بود ، جايي كه مجله را در بهشت ??خيالي خود ورق مي زد. دسترسي به اين مجله آسان است و به دليل اين جدايي دردناك و آن عشق آتشين ، پس از پيوستن ، مجله را كلمه به كلمه و عكس را براي عكس مي بلعيد.

يادگيري طراحي و طراحي لباس يكي از آن روياهايي بود كه او حتي در خواب هم نمي ديد. به ياد دارم كه هميشه در مورد يك ترفند ، شايد يك معجزه صحبت مي كردم! براي او جريان ايده هاي ذهني روي كاغذ و عينيت بخشيدن به همه اين طرح ها ، بعد دوم با كمك پارچه هاي رنگارنگ مانند يك معجزه بود!

مجله ووگ

آموزش طراحي لباس اكنون كه اين احساس را براي شما دارم ، مي دانم كه شما حتماً يكي از اين هنردوستان را طراحي كرده ايد و به طراحي لباس و خواندن اين مقاله فكر كرده ايد. زيرا طراحي مد ، مانند هر هنر ديگري ، بدون نياز انجام شد. بنابراين اكنون كه از طرفداران دنياي رنگ ، طراحي و مد هستيد ، با اين مقاله به من بپيونديد. زيرا مي خواهم بيشتر در مورد اين زمينه هنري به شما بگويم و راه طراح شدن لباس را به شما نشان دهم.

 

طراحي لباس چيست؟

طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  شكي نيست كه هريك از ما خود را مركز جهان مي دانيم (حتي اگر آن را انكار كنيم). به همين دليل است كه او مي خواهد لباس ، كيف و كفش ما را منحصر به فرد و مطابق با خصوصيات بدني و علايق دروني خود كند. اينجاست كه هنر طراحي لباس ابرقهرماني مطرح مي شود ، شانه ام را تكان مي دهد و پلك مي زند: "نگران نباش!" من نتيجه درستي هستم. "

اگر هنر و وسعت او را با شاخه هاي پيچيده گوزن مقايسه كنيم ، فكر مي كنيم كه طراحي لباس قسمتي از شاخ است كه از هنر نقاشي و خياطي منشعب شده است. تركيب اين هنر با علم زيبايي كاملاً ناديده گرفته شد. طراحي لباس فرآيند ايجاد و جادو است. جادوي احياي پارچه هدف اصلي اين هنر طراحي يك لباس خاص متناسب با ظاهر ، اندام و علايق افراد است. هدفي كه طراحان مد علاقه زيادي به انجام آن داشتند.

 

آموزش طراحي لباس  طراح لباس

طراح لباس كسي است كه با استفاده از هنر نقاشي و تكنيك هاي دوخت ، طرحي جديد خلق مي كند. يك طراح لباس به تنهايي در هنر نقاشي و دوخت مهارت دارد ، او همچنين داراي ذهن خلاق است. او با ايده هايي از طبيعت ، عناصر فرهنگي و اجتماعي و حتي مفاهيم انتزاعي طراحي كرد.

براي طراح لباس حرفه اي ، ليسانس آموزش طراحي لباس  طراحي پارچه و لباس كافي نيست. تا حدي كه از مطالعه تاريخ و فلسفه هنر بي اطلاع است.

 

مراحل طراح لباس به شرح زير است:

مراحل طراح لباس

1. ابتدا نيازها و سليقه هاي مشتري را بررسي كنيد.

2. طراحي لباس هاي مورد نظر به كمك دانش و هنر او و ايده اي كه در ذهن دارد.

3. با آگاهي از انواع پارچه ها ، بهترين نوع پارچه را با توجه به طرح انتخاب كنيد.

4. استفاده از الگوهاي اصلي طراحي بر اساس علم مدل سازي.

5. سرانجام مرحله اجرايي براي تنظيم Schlespard. به احتمال زياد مرحله دوخت توسط خود طراح به دست آمده است.

 

پيشنهاد مقاله: شغل مناسب من چيست؟ راهنماي انتخاب بهترين شغل

 

انواع بخشهاي طراحي لباس

انواع طراحي لباس

به طور كلي ، هنر طراحي لباس در دو قسمت اصلي استفاده مي شود:

 

1. دوخت سفارشي يا مدل برتر / توليد انحصاري

آموزش طراحي لباس  در اصطلاح آگوست كوتاه ، "آگوست" به معني طولاني و "Couture" به معني خياطي است. اين اصطلاح به معني "دوخت سطح بالا" است. همانطور كه از نامش پيداست ، اين نوع طراحي لباس به صورت سفارشي براي افراد خاصي مانند هنرمندان ، سياستمداران و افراد مشهور طراحي شده است. فقط افراد مشهور مي دانند كه از طراحان سفارشي خياطي استفاده مي كنند ، تعداد كمي از افرادي هستند كه به دلايل شخصي به يك تامين كننده سفارشي دوخته اند.

طراحاني كه در اين بخش كار مي كنند لباس هايي متناسب با اندازه مورد نياز شخص توليد مي كنند. جاي تعجب نيست كه برچسب قيمت براي اين لباس ها استفاده نمي شود. زيرا واضح است كه براي چنين مشترياني ، قيمت اهميتي ندارد.

شايان ذكر است كه در زمينه مد ، هر ساله با آغاز فصل جديد مد (ژانويه و جولاي) ، حداقل 50 نوع طرح لباس (از لباس روز و شب) براي مشتريان خاص به نمايش در مي آيد.

 

2. آماده پوشيدن / RTW

آموزش طراحي لباس  در اين بخش ، طراحي لباس با استفاده از اندازه هاي استاندارد و براي توليد انبوه لباس انجام مي شود. اين لباس آماده توزيع در بين مردم است. يعني همان لباس هايي كه از مزون و مزون فروشي خريداري مي شود. لباسي كه مناسب شما نيست و ممكن است افراد خاصي را ببينيد كه لباس هاي مشابه بر تن دارند. به ياد داشته باشيد كه اين امر ارزش هاي شما را كاهش داده است!

همانطور كه او گفت طراحان لباس هاي آماده از سايزهاي استاندارد استفاده مي كنند آموزش طراحي لباس  و به همين دليل اين لباس ها پس از دوخت پيشنهاد خود را ارائه كردند و تغييري اساسي ايجاد كردند. در اين قسمت از الگوهاي استاندارد ، چرخ خياطي و دوخت سريع و

 

انواع درب حياط ساده و شيك

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. طي سال هاي گذشته، شاهد مواردي از ضعف در طراحي و توليد تلويزيونات ال جي بوده ايم. خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي به اين شكل ديده مي شود كه، در اول تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجددا خاموش مي شود. به اين حالت، در اصطلاح تعمير تلويزيون reboot شدن گفته مي شود.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي و راه حل آن، در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. راه حلي كه براي پيشگيري از اين اشكال بايد به آن اشاره كنيم اين است كه، اول از اتصالات تلويزيون خود مطمئن شويد. همينطور بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه، نوسانات برق مي تواند باعث ايجاد اين اشكال شود.

اين تلوزيون ها به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند، نوسانات برق مي تواند تاثيرات مخربي برروي آن ها بگذارد. در واقع اين يك ضعف براي تلويزيون محسوب مي شود كه، با يك نوسان برق شاهد از كار افتادن تلويزيون باشيم. راه حلي قطعي براي پيشگيري ازايجاد اين اشكال وجود ندارد. مگر اين كه بتوانيم نوسانات برق را تحت كنترل خود درآوريم. البته همان طور كه مستحضر مي باشيد امري است كاملا غير ممكن.

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي، در اين بخش براي مطالعه شما گراميان مورد بررسي قرار گرفته است. نمايندگي ال جي از طريق پرسنل متخصص خود اقدام به تعمير تلويزيون هاي اين كمپاني مي نمايد. لازم به ذكر است متخصصين اين نمايندگي در اول به يافتن دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي مي پردازند.

بعد با به كارگيري پيشرفته ترين تجهيزات به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام مي كنند. متخصصين اين نمايندگي با آمادگي كامل، درنمايندگي و محل مورد نظر كاربران به تعمير تلويزيون ال جي مي پردازند. لازم به ذكر است با كمك آپشن سرويس در محل مي توانيد علاوه بر حل مشكل تلويزيون، در وقت و هزينه خود هم صرفه جويي كنيد.

خاطرنشان مي سازيم، پرسنل اين گروه بعد از تعمير تلويزيون مذكور به گردگيري بخش هاي داخلي و انجام بعضي تنظيمات مي پردازند، اين امر باعث مي شود شاهد بالا رفتن كارايي تلويزيون باشيد. در واقع كادر حرفه اي اين نمايندگي، با ارائه خدمات با كيفيت سعي دركسب رضايت هر چه بيشتر شما گراميان دارند.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي https://servictv.ir/   در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. واحدهاي تعمير در اين نمايندگيبه شكل مجزا تعبيه شده است. در واقع كاربران براي حل مشكل تلويزيون خود بايد به واحد مرتبط با همان تلويزيون مراجعه كنند.

پشتيباني تلويزيون ال جي مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات است. از اين رو به بهترين شكل مي توانيم به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام كنيم. خاطرنشان مي سازيم، كارشمناسان اين نمايندگي با بهره گيري از مهارت و دانش و خلاقيت خود به تعمير تلويزيون كاربران گرامي مي پردازند.