سوم ماه مه ????

سوم ماه مه ????

تابلوي نقاشي اثر فرانسيسكو گويا

s8ia_k3.jpg

سوم ماه مه ???? يك تابلوي نقاشي اثر فرانسيسكو گويا نقاش اسپانيايي است كه بين سال‌هاي ???? تا ???? و تنها در وقفه‌اي دو ماهه با دوم ماه مه ???? خلق شده‌است. در اين اثر، تيرباران شهروندان مادريدي توسط سربازان امپراطوري فرانسه در خلال سال‌هاي اشغال اسپانيا به دست ناپلئون به تصوير كشيده شده‌ است.

اين اثر را به جرات مي‌توان اولين نگاره به معناي واقعي كلمه انقلابي ناميد. تحولي كه در موضوع كار، سبك و نوع نورپردازي به وضوح قابل مشاهده‌ است، سال‌ها بعد در كارهاي استاداني نظير ادوار مانه و پابلو پيكاسو تكرار مي‌شود. نورپردازي بريده بريده و هدفمند در حضور المان‌هايي نظير مرگ و وحشت از اصولي است كه پابلو پيكاسو در شاهكارش گرنيكا در حدود ??? سال پس از «سوم ماه مه ????» استفاده كرده‌ است.

جزئيات اثر

 

در سوم ماه مه ????، گويا برگي از تاريخ را به تصوير كشيده‌ است، هنگامي كه مردم مادريد در مقابل اشغالگران فرانسوي در دوم ماه مه سال ???? ميلادي به پاخواستند. اما در همان روز و روز بعد، پاسخي سريع و وحشيانه گرفتند. مورخان به كشتار بيش از ???? نفر از مردم بيگناه در جريان شورش‌هاي مادريد اشاره كرده‌اند. در سمت چپ كار، گروهي از مردم عادي بر روي خاكِ آغشته با خون و اجساد كشته‌شدگان زانو زده‌اند و رو به سوي جوخه آتش دارند. گروهي نيز به عنوان تماشاگر تقريباً در مركز تصوير ديده مي‌شوند. آسمانِ كاملاً تاريك و كدر، فضاي تيره و غم‌افزاي كار را تقويت مي‌كند و حسي مرده، عاري از كوچكترين اجزاي زندگي مي‌دهد. تنها منبع نور صحنه، فانوسي مكعب شكل است كه مقابل پاهاي سربازان قرار گرفته‌است و صحنه كشتار را روشن مي‌كند.

تمركز اثر بر مردي است كه با پيراهن سفيد و شلوار زردرنگ در نيمه چپ كار و در ميان محكومين قرار گرفته‌ است. نوع نورپردازي و فضاي روشن اطراف اين فرد باعث مي‌شود تا چشم هر بيننده‌اي در وهله اول وي را ببيند. نكته مهمي كه در اين ميان وجود دارد، نحوه قرار گرفتن دست‌هاي مرد محكوم است. گويا به زيبايي انتخاب را به بيننده واگذار كرده‌ است تا از ميان عجز و لابه براي بخشش تا پذيرا بودن مرگ با آغوش باز، يكي را انتخاب كند. همچنين V شكل بودن دستهاي مرد محكوم و تكرار اين المان در مردي كه دقايقي پيش با گلوله كشته شده و با همان تركيب روي زمين افتاده‌ است، گريزي كوتاه به سمبوليسم دارد.

در ميان محكومين در سمت چپ كار، يك راهب با سري تراشيده ديده مي‌شود كه دستانش را براي دعا كردن در هم گره زده‌ است اما به جاي اين كه دستان وي به سمت آسمان نشانه رود، زمين را مي‌بيند. نگاه سنگين راهب به زمين و نحوه قرار گرفتن دستان در هم گره خورده‌اش، بيشتر متوجه رديف سربازان براي بخشش است تا خداوند. در پشت راهب، مشتي گره كرده ديده مي‌شود كه در ميانه راه براي بالا رفتن قرار دارد. نگاه مرد صاحب مشت خالي از هرگونه حس اميد است و اينگونه به نظر مي‌آيد كه وي بالا بردن مشتش را به نشانه اندك مقاومت در مقابل تصميم اين جلادان، كاري عبث و بيهوده مي‌داند و در نهايت مردي كه دستانش را طوري قرار داده‌است تا حايل صورتش و گلوله‌ها شود، به خوبي مرگ و ترس از آن را نشان مي‌دهد.

اين اثر به همراه «دوم ماه مه ????» هم‌اكنون در موزه پرادو در شهر مادريد نگهداري مي‌شود.

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف

بهترين مشاور انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين مشاور انتخابات كشور

 


لطفا فيلم نكته هاي مهم مشاور انتخاباتي در اپارات https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرماييد.


 

 

 

با مروري بر جريان تمامي انتخابات ها در تمامي جهان و با پيشرفت تكنولوزي بايد اذعان نمود كه موفقيت در هر

انتخاباتي ديگر شانسي و اتفاقي و  بر اساس حدس و گمان نيست.

مازيار مير مدرس و مشاور بازار يابي سياسي  به شدت معتقد است در هر انتخاباتي در هر لايه اي در ايران پيرو

يك اصل مديريتي است.

روشها و تكنيكهاي قديمي در امر مبارزات انتخاباتي ديگر جواب گوي نسل جديد تفكر جديد و جامعه مترقي و رو به

رشد جديد نيست .

متاسفانه در اين عرصه كلاهبردار و شياد كه خود را مشاور و مدرس انتخابات قلمداد مي كنند هم بسيار زياد است

امروزه استفاده از تكنيكهاي پيشرفته ذهنيت سازي و بحرانسازي و نظرسنجي يا طراحي و ايجاد پايگاه نظرسنجي

و تبيين مديريت و رهبري  پيشرفته بهمراه ذهنيت سازي و بحران سازي تركيبي و ضد تبليغ  و همچنين برنامه‌ريزي

علمي و عملي تبليغات انتخاباتي مطابق با اخرين سرفصلهاي دول اروپايي و امريكايي.

بعنوان يك مشاور انتخاباتي كه سه دهه همكاري با كانديداهاي محترم  انتخاباتي در لايه هاي مختلف كاركرده ام

به اين نتيجه رسيدم كه اول مديريت و رهبري انگيزشي دوم برنامه ريزي استراتزيك و علمي و عملي و سوم تهيه

و تبيين يك نيروي واكنش سريع اموزش ديده و كاملا حرفه اي و كارازموده

مازيار مير به شدت معتقد است گام اول در اين راه خطير در نظر گرفتن طول مدت زمان است و گام دوم پيروزي در

انتخابات به مثابه يك دانشگاه علمي و عملي است كه بايد اين مسير به صورت علمي و عملي طي شود و اينكه

پايان نامه را پس از ده سال تحصيلات اموز عالي با نمره خوب و عالي كسب كنيد.

ما در اين مسير با استخدام مشاور عالي رتبه و كار كشته به مهارتهاي تاكتيكي و تكنيكي و در نهايت افزايش

ضريب نفوذ شما را سايه گستر خواهيم نمود.


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات شوراي اسلامي شهر را مطالعه فرماييد.


اين مشاور انتخاباتي اذعان دارد كه يك كانديداي حرفه اي و هوشمند به تمامي بخش هاي مختلف رقابت

انتخاباتي  هميشه نگاهي كاملا حرفه‌اي و تخصصي و علمي  بايد داشته  باشد

دكتر سيد مازيار مير با سه دهه سبقه فعاليت سياسي در احزاب گوناگون و سالها همراهي با هيات تبليغاتي

دولت هاي نهم و دهم و يازدهم و دوازدهم و همچنين بسياي از كانديداهاي مخترم و…..  با همكاري برخي از

اساتيد فن و مشاوران سياسي با سابقه با تبيين روشي متفاوت و منحصر بفرد قصد دارد به تمام كانديدهاي مختلف در هر سطح و هر منطقه اي از كشور ياري برساند

بهترين مشاوران انتخابات كشور


لطفا فيلم زبان بدن كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/yWcv6 مشاهده فرماييد.


 

محقق و مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف

يادداشت كوتاه از دكتر مازيار ميرمشاور انتخابات

 

بعنوان يك مشاور تخصصي انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي كه احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم كه به بايدها و نبايدهاي يك مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

 

 


لطفا مقاله تحليل زبان بدن دوالد ترامپ را مطالعه فرماييد.


 

حتما مي دانيد كه در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يك رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر كشوري قلمداد مي شود و

حتي بسيار بالاتر.

شايد به همين خاطر است كه انتخابات، تنها فرصت بسيار كليدي و طلايي است كه به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر و استان و كشوري

رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب كنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي

يهويي و يك شبه يا افرادمختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير

علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.


مشاور انتخاباتي پيشرفته


 

مثلا مشاور انتخاباتي  باراك اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب

معلوم است كه قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 

 مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاوران انتخاباتي پكيجهاي تقلبي و كتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي كنند و مي دانند فوت كوزه گري را كه به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.


 

فروش سانروف دست دوم و انواع آن

امروزه بسياري از افراد به دنبال فروش سانروف دست دوم هستند تا آن را روي ماشين خود نصب كنند. در واقع بايد بدانيد بسياري از ماشين ها داراي سانروف نمي باشند ولي شما مي توانيد آنها را روي ماشين خود نصب كنيد و از ويژگي هاي آن بهره مند شويد. شما اگر مي خواهيد سانروف را روي ماشين خود نصب كنيد بايد بدانيد كه آن هم انواع مختلفي دارد و براي نصب آنها بايد با انواع متفاوتي كه دارند آشنايي لازم را به دست آوريد. به عنوان مثال شما مي توانيد به دنبال فروش سانروف استوك و يا ... باشيد كه هر يك از آنها بر اساس ويژگي هاي متنوعي كه دارند روي ماشين هم بر اساس آن ويژگي ها بايد نصب شوند.

آشنايي با فروش سانروف دست دوم و انواع آن :

 سانروف يك قطعه متحركي مي باشد كه آن را روي سقف ماشين تعبيه كرده اند، هدف اصلي از نصب آن جذب كردن نور و وارد شدن جريان هوا به درون كابين مي باشد. براي فروش سانروف دست دوم شما بايد به دنبال يكي از نمونه هاي آن باشيد كه شيشه آن با شيشه ماشين يك جنس داشته باشند، در اين صورت زيبايي بيشتري خواهند داشت. شما به راحتي مي توانيد آن را باز و بسته كنيد و همچنين هواي مورد نياز را هم براي سرنشينان تامين مي نماييد. نحوه عملكرد و كنترل آنها به دو صورت الكترونيكي و دستي مي باشد.

utz4_x1.jpg

فروش سانروف دست دوم

در نوع اول بايد سرنشين براي باز و بسته كردن آن از دست خود كمك بگيرد، ولي در نوع دوم به صورت الكترونيكي مي تواند آن را باز و بسته كند. شما زماني كه مي خواهيد اقدام به خريد و فروش سانروف دست دوم نماييد بايد به نوع آن دقت بسيار زيادي داشته باشيد. برخي از مهمترين مدل هاي سانروف مانند فروش سانروف استوك عبارت مي باشد از :

1. سانروف داخلي :

به طور معمول در بسياري از خودروها از سانروف هايي كه داخلي هستند استفاده بسيار زيادي مي شود. در اين مدل از فروش سانروف دست دوم شما بايد بدانيد كه پنل ها وارد سقف مي شوند اما فضاي آنها به هيچ عنوان كاهش پيدا نمي كند، چرا كه آنها نياز به سقف ضخيم تري دارند. در گذشته قسمت متحرك آن را با جنس بدنه هماهنگ مي ساختند، به عنوان مثال اگر بدنه فلزي بود رنگ سانروف را هم به رنگ فلز در مي آورند. اما اكنون با گذشت زمان ديگر پنل هاي فلزي كاربرد زيادي ندارند و جاي خود را به صفحه هايي كه شيشه اي هستند داده اند.

2. سانروف اسپويلر :

افرادي كه فروش سانروف دست دوم را بر عهده دارند به طور معمول اين نوع از سانروف را به خودروهايي كه اندازه كوچك تري دارند پيشنهاد خواهند داد. جنس آنها از شيشه مي باشد و حركت آنها هم به وسيله موتورهاي الكتريكي انجام مي شود كه در دو زاويه حركت دارند يكي از آنها عقب و ديگري هم به جلو مي باشد. براي نصب اين نوع سانروف به زمان بيشتري نياز است تا دكمه الكتريكي آن را هم در خودرو تعبيه كنند. در واقع بايد بدانيد بسيار ياز افرادي كه خودروي كوچكي مانند 206 دارند مي توانند از اين مدل سانروف استفاده كنند.

فروش سانروف دست دوم

3. سانروف پاپ آپ :

از ديگر انواع سانروف كه شما مي توانيد زمان فروش سانروف دست دوم آن را خريداري كنيد اين نوع مي باشد. اين سانروف دستي مي باشد و شما به راحتي مي توانيد آن را از سقف جدا كنيد، بسياري از افرادي كه نصب اين سانروف ها را بر عهده دارند، آنها را به صورت زاويه دار نصب مي كنند. شما براي نصب اين سانروف ها مي توانيد به افرادي كه در اين زمينه تخصص دارند مراجعه كنيد تا به بهترين نحو ممكن سانروف مورد نظر خود را نصب نمايند، آنها به خوبي با شيوه نصب آشنايي دارند و به همين دليل بدون هيچ اشكال و ايرادي آنها را در مناسب ترين قسمت سقف ماشين نصب مي كنند.

4. سانروف جمع شونده :

از ديگر انواع سانروف هايي كه شما مي توانيد هنگام فروش سانروف دست دوم آنها را خريداري كنيد نوع جمع شونده آن مي باشد. به طور معمول جنس آن از برزنت است و شما مي توانيد آنها را روي سقف خود نصب كنيد شيوه نصب آنها به گونه اي مي باشد كه از قسمت شيشه جلويي ماشين تا انتها اين برزنت ادامه دارند و به صورت الكترونيكي باز و بسته مي شود. نصب اين شيشه ها هم زمان زيادي مي برد و به همين دليل شما بايد براي نصب آنها به افرادي كه تخصص بيشتري دارند مراجعه كنيد. اين دسته از افراد از آنجايي كه تخصص زيادي دارند در كمترين زمان مي توانند سانروف را نصب كنند.  قابليت جمع شوندگي سانروف ها بسيار عالي مي باشد و در كمترين زمان مي توانيد آنها را باز و بسته كنيد به طور معمول رنگ برزنت سانروف مشكي مي باشد، ولي البته شما مي توانيد بر اساس نوع ماشين خود يكي از رنگ هاي ديگر آن را خريداري كنيد.

فروش سانروف دست دوم

5. سانروف جداشونده :

 در اين مدل از فروش سانروف دست دوم پنل آنها به طور كامل از جاي كنده مي شود و به نوعي بايد بدانيد كه خودرو در اين حالت كانورتيبل مي باشد. البته كه بايد بدانيد استفاده از اين نوع سقف بيشتر در ماشين هايي به كار مي رود كه بسيار لوكس هستند، و در ماشين هاي ديگر هم مي توانيد آنها را نصب كنيد. البته كه بايد براي خريد آنها بايد هزينه بيشتري پرداخت كنيد. بسياري از افرادي كه مايل هستند سانروف هاي لوكس و زيبايي را روي ماشين خود نصب كنند مي توانند اين مدل را خريداري كنند.

6. سانروف چشم انداز :

براي فروش سانروف دست دوم جديد و به روز مي توانيد اين مدل را انتخاب كنيد شما مي توانيد به صورت تك شيشه با چند تكه روي سقف نصب كنيد. يكي از ويژگي هاي اصلي و مهمي كه اين شيشه ها دارد اين است كه عقب و جلو را به خوبي پشتيباني مي كند.

فروش سانروف دست دوم

7. سانروف لندولت :

اين مدل از سانروف بيشتر روي خودروهايي كه لوكس و تشريفاتي هستند نصب مي شود و بيشتر سرنشينان عقب را پشتيباني مي كند.

 

 

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

همانطور كه پيش تر گفته شد استفاده از دستگاه برش ليزري براي بوجود آوردن طرح هاي شيك و زيبا و كاربرپسند مدتي است در صنايع مختلف از جمله دكوراسيون داخلي متداول شده است. به اين ترتيب صنعت آسانسورسازي نيز از اين رويه دور نبوده و براي طراحي و پياده سازي تزئينات داخلي كابين هاي آسانسور از برش ليزري ورق استيل براي تزئين هر چه بهتر و زيباتر داخل كابين استفاده ميكند. با استفاده از برش ليزري ميتوان طرح هايي با پيچيدگي و ظرافت بالا را در تزئينات داخل كابين آسانسور پياده سازي كرد كه در مقايسه با روش هاي ديگر برش استيل مدت زمان انجام كار در اين روش كاهش پيدا كرده است.

 

u289_z3.jpg

برش ليزري ورق استيل در تبريز

با توجه به اينكه برش ليزر امروزه در بسياري از حرفه‌ها از صنعت تا پزشكي به كار گرفته براي اعمال برش به بر روي متريال‌هاي مختلف استفاده ميشود. يكي از اين مواد، استيل مي‌باشد. هر جسم استيل كه مايليد تا به اشكال و قطعات مختلفي برش داده شود را ميتوان به وسيله برش ليزر انجام داد.

با توجه پيشرفت صنعت برش ليزر و همچنين نياز صنايع مختلف من جمله تابلو سازي ، گروه تبليغاتي الماس تبريز براي اولين بار در تبريز شهر اولين ها با استفاده از دستگاه برش ليزري ورق استيل آماده است تا نيازهاي گوناگون صنايع مختلف را در برش ليزري ورق استيل برآورده سازد، اميد آنكه با پيشرفتي اندك در صنعت خود بتوانيم گامي بلند در پيشرفت صنايع كشور برداريم.

 

 

معرفي رشته آمار

&


  • [unable to retrieve full-text content]

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

معرفي رشته آمار

 

درباره انواع هود آشپزخانه

درباره انواع هود آشپزخانه 

 

هود آشپزخانه يكي از وسايل بسيار مورد نياز هر خانه اي است. وظيفه اصلي هود حذف بو هاي بد در هنگام غذا پختن است. علاوه بر اين براي سلامتي هم مفيد است. هود آشپزخانه با حذف چربي ها و مواد آلوده سبب سالم نگه داشتن محيط آشپزخانه شما مي شود. هود يك وسيله بسيار ضروري است. تنها كافي است يكبار بدون روشن كردن آن غذايي در آشپزخانه سرخ كنيد. تفاوت را احساس 

خواهيد كرد. مدل هاي متفاوتي از هود وجود دارد نظير: زير كابينتي، شومينه ايي، مخفي و جزيره اي. قطعا هر مدل كارآيي خاص خودش را دارد. وابسته به طراحي كابينت هاي آشپزخانه معمولا نوع آن را مشخص مي كنند. همچنين سليفه ها متفاوت است و افراد مختلف مدل هاي متنوع را مي پسندند. مطلبي كه در ادامه آمده است به شما كمك مي كند تا با مزايا و معايب هر قسمت آشنا شويد

vqm2_image1.jpg


 

انواع هود


 

  1. هود زير كابينتي
  2.    هود ديواري (هود شومينه اي)
  3.   هود جزيره اي
  4.    هود مخفي

هود ها از نظر نوع مكش هوا ،به دو دسته  تقسيم مي شوند:

  1. داراي خروجي هوا و بدون خروجي هوا 
  2.  هود هايي كه داراي خروجي هوا هستند، كيفيت و كارايي بهتري دارند. هود هايي كه خروجي هوا ندارند از فيلتر زغالي براي جمع آوري بخار و... استفاده مي كنند.

هنگام خريد هود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

  1. نوع تهويه
  2. قدرت مكش
  3. سرعت مكش
  4. كم صدا بودن
  5. ابعاد هود
  6. سبك هود
  7.  سنسور دار
  8. كنترل دار


 

هود آشپزخانه

 

هود مخفي يا توكار 

 

ظاهر آشپزخانه نقش مهمي در زيبايي فضاي خانه دارند. مخصوصا خانم حساسيت بسيار زيادي روي طراحي و شيك بودن آشپزخانه خود دارند. مخفي بودن هود آشپزخانه به شما كمك مي كند تا ظاهر يك دست تري داشته باشيد. اين مدل طرفداران بسيار زيادي دارد. از جمله دلايل آن مي توان به اين اشاره كرد كه جاي كمتري را اشغال مي كند و شما مي توانيد كمد بيشتري براي قرار دادن وسايلتان داشته باشيد. اين يك ويژگي منحصر به فردي كه افراد را طرفدار اين مدل كرده است و الا هود مخفي با ساير هود ها تفاوت چنداني ندارد. ميزان مكش، قدرت موتور هود مخفي مانند ساير هود هاي آشپزخانه است.

 

براي ديدن انواع هود و خريد آن، سري به فروشگاه آنلاين چلونگر بزنيد ،فروشگاه چلونگر يكي از بهترين ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختمان مي باشد.

 

فروشگاه اينترنتي چيست؟

فروشگاه اينترنتي چيست؟

 

به سايت ها و شركت هايي كه كالاها يا خدمات خود را به صورت آنلاين و در فضاي اينترنت به فروش مي رسانند، فروشگاه اينترنتي مي گويند اما توجه داشته باشيد كه در اين مقاله ما 11 سايت خريد آنلاين كالاي فيزيكي را مورد بررسي قرار مي دهيم يعني تنها سايت هايي كه كالاي فيزيكي به فروش مي رسانند و براي فروشگاه هايي كه خدمات اينترنتي عرضه مي كنند مطلبي جدا منتشر خواهيم كرد.

فروشگاه اينترنتي چيست و چگونه كار ميكند؟ | CGR 

در اين مقاله سعي كرده ايم فروشگاه ها را بر اساس فاكتورهاي مختلفي مورد بررسي قرار دهيم ، برخي از اين فاكتورها شامل: ميزان خلاقيت در كار ، نوآوري هاي عرضه شده، ميزان بازديد كنندگان از سايت، تجربه كاربري، تجربه هاي خوب و بد خريد، روش هاي بازاريابي و موارد مختلفي ديگر كه حدي كه قابل بررسي باشد، هستند. ما با استفاده از فاكتورهايي كه عرض كرديم سعي كرده ايم بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران را در اين مطلب ليست كنيم.

ويژگي هاي يك فروشگاه انلاين  قابل اعتماد چيست؟

 

فروشگاه هاي اينترنتي هر كدام ويژگي هاي مثبت و منفي خود را دارند، و شايد يكي از دلايلي كه اشخاص تمامي خريد هاي خود را تنها از يك فروشگاه اينترنتي انجام نمي دهند همين موضوع باشد. در ابتداي اين مقاله مي خواهيم ويژگي هاي بهترين فروشگاه اينترنتي و يك فروشگاه آنلاين خوب و معتبر را عنوان كنيم تا در ابتدا بدانيم كه بهترين فروشگاه اينترنتي بايد چه ويژگي هايي داشته باشد.

 

لازم است بدانيد كه يكي از مهم ترين و اصلي ترين ويژگي كه هر فروشگاه اينترنتي بايد آن را داشته باشد اين است كه بايد تجربه كاربري خوب و دلپذيري داشته باشد به اين معني كه كاربري كه از سايت بازديد مي كند حتي اگر خريدي هم انجام ندهد اما حس خوبي را تجربه كند.

 

حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

 

 حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كه با قاب آهني نصب مي گردند. حفاظ درب اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و

همچنين ساختماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع گادها استفاده كنيد، تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد، به طور كلي مي توان گفت: كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده

اند كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت كشويي حركت مي دهد.

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

كه با قاب فلزي نصب مي گردند. حفاظ درب منزل  اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده كنيد.

تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور كلي مي توان گفت كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده اند.

كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد.

و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت ريلي حركت مي دهد.

 

آشنايي با حفاظ درب منزل

 

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده كنيد .

بهترين راه اين است كه تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آكاردئوني در واقع كمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

كه البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آكاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

كه معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي كنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مكان ها براي اينكه بتوانيد امنيت را ايجاد كنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت كه براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آكاردئوني هستند.

بيشتر افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

كه شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده كنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با كارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

 

شرايط حفاظ درب منزل  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري كه در يك ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد كه شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ كنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

نصب حفاظ درب منزل

· مقاطع كناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

كه از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره كرد.


· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.


· شما بايد از تسمه هايي استفاده كنيد كه مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

كاربرد حفاظ درب منزل  چيست؟

حفاظ درب منزل  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و … استفاده كنيد.

 

 

قفل درب هاي آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب منزل  خود استفاده كنيد .

ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد.

دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ درب منزل  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آكاردئوني بايد به نكات بسياري توجه داشته باشيد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

?? دربي كه شما انتخاب ميكنيد نبايد كمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما كمك خواهد كرد.

?? درب موردنظر شما بايد قفل محكم و ايمن داشته باشد.


?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است كه شما از روان كننده استفاده كنيد.


?? پروفيل هايي كه براي اين نوع از درب ها استفاده مي كنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.


?? زماني كه درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد كند.

 

 

حفاظ درب منزل  امنيت را در چه حدي تامين مي كند؟

درب هايي كه بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يك سري استانداردهايي هستند.

كه امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد كرد. دقت داشته باشيد .

كه در اين حالت، امكان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني كه اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه اين نوع دربهاي كاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

كه از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده كنيد.

 

 

نصب حفاظ درب منزل  و نكات آن

در نهايت مي توان گفت كه نصب گارد آهني كاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد.

اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است .

كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينكه حفاظ درب منزل  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ آكاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد

و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آكاردئوني دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني در بازار مشاهده كرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آكاردئوني نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آكاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ درب

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني بايستي به يك سري نكات

و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آكاردئوني

در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

نرده حفاظ چيست؟


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، نرده حفاظ است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ شاخ گوزني يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ


انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده حفاظ را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده حفاظ را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده حفاظ مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده حفاظ بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

ويژگيهاي نرده حفاظ
شما بايد در حين خريد نرده حفاظ به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده حفاظ حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي نرده حفاظ

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ


تراكم در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني


يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده حفاظ معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

براي از اطلاع از قيمت نرده حفاظ روي ديوار با آهن ايرانيان در تماس باشيد.

نرده حفاظ سرنيزه اي

 

نرده حفاظ سرنيزه اي


يكي از انواع نرده حفاظ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده پنجره ساده و نرده ديوار


نرده ديوار و يا حفاظ پنجره هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

منبع: حفاظ آكاردئوني

 

 

 

 

 

تازه هاي نشر ارديبهشت 1399

??#كتاب_ياد_جنگل_دور

#گوردون_اوراينز | مترجم: كاوه فيض اللهي | #نشر_نو

اين كتاب همراه با مقدمه مفصل و راهگشاي مترجم با بهره‌گيري از مدل انتخاب زيستگاه در پرندگان و شبيه‌سازي آن با رفتار انسان، به فرضيه ساوانا – علفزاري با درخت‌هاي پراكنده كه نزديك به ?? درصد از سطح خشكي‌هاي زمين را مي‌پوشاند مي‌رسد و واكنش ما به درختان با شكل‌هاي مختلف را تبيين مي‌كند. جانِ سخن اوراينز اين است كه بسياري از واكنش‌هاي انسان به طبيعت تصادفي نيست بلكه ريشه‌اي عميق در گذشته‌ي تكاملي ما دارد و بسياري از سليقه‌هاي ما در زيبايي‌شناسي، نتيجه‌ي ماندگار انتخاب طبيعي است. خواندن اين كتاب با تصاوير پرشمار بي‌شباهت به دفترچه يادداشت‌هاي شرلوك هولمز براي حل يك معماي جنايي نيست. چرا كه همراه با نويسنده در يك جنگل يا موزه آثار هنري قدم مي‌زنيد.

??#كتابچه_پاد_زيبايي_شناسي ‌

#آلن_بديو | مترجم: علي معصومي| #انتشارات_نگاه

پاد زيبايي شناسي نوعي رابطه‌ي فلسفه با هنر است كه بر پايه آن، هنر خود مولد حقيقت‌هاست. پاد زيبايي‌شناسي هنر را به صورت شي يا موضوع فلسفه درنمي‌آورد و به جاي پرداختن به تاملات زيبايي شناختي دقيقا به توصيف تاثيرهاي درون فلسفه‌اي مي‌پردازد كه هستي مستقل اثرهاي معين هنري را از خود به جا مي‌گذارد.

??#كتاب_شيوه_فني_نمايش_نامه_خواني (از پايان تا آغاز و از آغاز تا پايان)

#ديويد_بال | مترجم: محمود كريمي حكاك | #نشر_لوح_سيمين

كتاب حاضر كه بر اساس مطالعه و موشكافي دقيق صدها نمايش‌نامه از هر سبك و هر دوره‌اي تنظيم شده، حاصل تجربيات و تحقيقات خستگي‌ناپذير ديويد بال در دوراني است كه به عنوان مدير ادبيات دراماتيك تئاتر كاتري در هر سال مسئول تجزيه و تحليل ده‌ها نمايش‌ را به عهده داشت.

?? جهت مشاهده‌ و يا خريد اينترنتي كتاب به وب‌سايت كاواك مراجعه نماييد. www.cavack.com

 

?

 

مزاياي خريد بهترين تشك خارجي

مزاياي خريد بهترين تشك خارجي

محققان و دانشمندان همگي بر ضرورت يك خواب با كيفيت اذعان دارند. نتايج بسياري از مطالعات نشان مي­ دهد در هنگام خواب، مغز يك نسخه پشتيبان از اطلاعات روزمره شما تهيه و آرشيو مي­ كند، لذا براي هر شخصي كه به سلامت جسم و روح خود اهميت مي­ دهد، ضروري است اسباب يك خواب راحت را تهيه كند. اولين گام در تهيه اسباب مذكور، تهيه تشك خواهد بود.

بهترين تشك خارجي، موضوعي است كه در ذهن اغلب مردم به هنگام خريد نقش مي­ بندد. خريد يك تشك قطعا با دشواري هاي خاص خود همراه خواهد بود. ريشه اين دشواري در گزينه اول اطلاعات اندك خريداران از انواع و اقسام تشك هاست. و در موارد بعدي مطلع شدن از تفاوت ميان مدلها و برند هاي موجود در بازار، ريشه اختلاف قيمت ها و در نهايت انتخاب بهترين مدل متناسب با شرايط خريدار خواهد بود.

77vr_image001.jpg
چرا تشك خارجي؟

اغلب مردم گمان مي­ كنند تشك و توليد آن، مقوله اي ساده است. و گواه ادعاي خود را، رشد قارچ گونه توليدي هاي تشك در داخل مي دانند. اين ادعا مادامي صحت دارد كه شما توليد يك تشك را در نظر داشته باشيد! ولي اگر توليد تشك استاندارد خارجي را در نظر بگيريد، عبارت سهولت در توليد، ديگر مصداق نخواهد داشت و جاي آن، مطالعات مستمر، تحقيقات گسترده و تصحيح و بهبود نقيصه ها جايگزين خواهد كرد.

بهترين تشك خارجي واجد بالاترين كيفيت از مرحله  طراحي تا مرحله توليد خواهد بود. اما در خريد تشك خارجي، موضوع مهم، تفاوت در قيمت مصرف كننده مي ­باشد. كه بستگي به موضوعات متنوعي دارد. از آن جمله مي­ توان به هزينه هاي جاري كشور مبدا، درآمد متوسط نيروي كار، حمل به كشور مقصد، شرايط ترخيص و عوارض و ماليات كشور مقصد و… اشاره كرد. كه همگي مي­ توانند قيمت مصرف كننده را تا چندين برابر افزايش دهد.

افزايش قيمت به واسطه عوامل قيد شده براي خريد بهترين تشك خارجي، عده اي را از  لذت يك خواب راحت بر روي تشك با كيفيت مايوس كرده است. راهكار حفظ كيفيت و البته كاهش قيمت هاي حاشيه اي، خريد از كشوري است كه فاصله كمتري با كشورمان دارد. و كيفيت توليدات آن هم در دراز مدت اثبات شده باشد.


برند هاي ترك با اتكا بر دانش بين المللي توليد تشك و استفاده از ماشين آلات  صنعتي مجهز توانسته اند بهترين تشك خارجي را در بازار عرضه كنند. در ميان برند هاي موجود، دو برند توليد تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه (best و kelebek ) توانسته اند با ضمانت هاي بلند مدت و كيفيت بالاتر در جلب رضايت خريداران موفق تر باشند.

7 موضوع مهم براي خريد بهترين تشك خارجي

1-طول عمر:

گرچه موضوعات زيادي در طول عمر يك تشك دخيل اند، اما نقش بي بديل نظارت كيفي در بهترين تشك خارجي را نبايد فراموش كرد. موضوعي كه در ميان توليد كنندگان خارجي، امري مشهود است. استفاده از مواد با كيفيت، در كنار تجهيزات آزمايشگاه كنترل كيفي، نويد افزايش طول عمر را در محصولات توليدي مي­ دهد.

2-ضمانت نامه:

اين عنوان نيز تا حدودي از زير مجموعه هاي مورد شماره يك به شمار مي رود. ولي به واسطه استقلال كافي و دخيل بودن در موارد ديگر مي ­تواند به تنهايي در تفاوت ميان تشك هاي توليد داخل و بهترين تشك خارجي نقش آفريني كند. به بياني ساده، صدور گارانتي بلند مدت  گواهي بر ادعاي يك محصول با كيفيت خواهد بود.اين موضوع براي اغلب توليدات برند best  مصداق دارد.

3-رعايت استانداردها:


واقعيت اين است كه استانداردها در توليد يك محصول، شامل رعايت پارامترهاي زيادي خواهد بود. استاندارد، ممكن است راجع به ساختار و مواد اوليه باشد. يا در خصوص ابعاد يا وزن تشك و…باشد. اما در بهترين تشك خارجي، اعمال استانداردها قدري گسترده تر مي ­شود. و اعمال چارچوب هاي رفاه در سطوح بالا، از حوزه اختيارات توليد كننده خارج شده و طبق يك قانون نانوشته به اجبار و الزام بدل گشته است. موضوعي كه رعايت آن در سطوح بالا در داخل كشور كمتر به چشم مي ­آيد.

4-مواد اوليه با كيفيت :

مواد اوليه، شالوده هر محصول است . و نشان دهنده اهميت توليدكننده به خريدار و البته اهتمام به جلب رضايت مشتريان خواهد بود. همانطور كه در مقاله (چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.) بيان كرديم، اگر مواد اوليه استفاده شده در توليد، از كيفيت مطلوب برخوردار نباشند، يقينا براي پيشگيري  از ديسك كمر يا بهبود آن موثر نخواهد بود.

و عملا تشك براي ديسك كمر يا تشك طبي هيچ تفاوتي با ديگر تشك ها نخواهد داشت. خريد بهترين تشك خارجي اين دغدغه را مرتفع خواهد كرد.

5-خلاقيت:

موضوعي كه سبب مي­ شود نقص هاي موجود برطرف شوند. و كيفيت محصولات با روندي رو به رشد افزايش يابد، خلاقيت در پروسه طراحي و توليد خواهد بود. توليد كنندگان  با اتكا به خلاقيت، راه هايي مي ­يابند كه بواسطه آن، راحتي بيشتر را به خريداران هديه مي­ دهند.

نحوه چينش فنرها براي جذب فشار وارده از سوي بدن از نمونه هاي اين خلاقيت به شمار مي رود. يا تزريق فوم به فنر براي راحتي بيشتر و افزايش طول عمر تشك ، نمونه ديگري از اين خلاقيت هاست. در خريد بهترين تشك خارجي اين گونه خلاقيت ها را در عمل بيشتر احساس خواهيد كرد.

6-استفاده از پد:

به كار بردن پد در تشك، گرچه نمونه اي از خلاقيت بوده است. اما با فراگير شدن استفاده از آن، ديگر آن جلوه بديع و نوآورانه را ندارد. لذا در عنواني جداگانه جاي مي ­گيرد. در هر حال استفاده از پد مي­ تواند هم به ظاهر تشك، جلوه و زيبايي دهد و هم نرمي بيشتري براي شما فراهم مي­ آورد. درمدل DR BEST كه نمونه اي از بهترين تشك خارجي است. از اين گونه پد ها استفاده شده است.

7-پوشش الياف طبيعي:

مهمترين قسمت يك تشك، آن قسمتي است كه با بدن ارتباط دارد. لذا ضروري است از مواد طبيعي توليد شود . تا احتمال بروز حساسيت هاي پوستي به حداقل برسد. البته تهويه هوا در مواد طبيعي بواسطه روزنه هاي موجود در آن بهتر صورت مي­ گيرد. و تعادل گرمايي در تمام فصول در آنها به خوبي انجام مي ­گردد.به
بياني ساده تابستاني خنك و زمستاني گرم را تجربه خواهيد كرد.

نكته اي كه در پايان بايد بدان اشاره گردد، ميزان استقبال از برند هايي هست كه درعين با كيفيت بودن، قيمت هاي مناسبي هم دارند. فروش بالاي برند هاي BEST و KELEBEK كه نشات گرفته از ارزش خريد بالا براي محصولات آنهاست، مثالي ملموس و محسوس از موضوع مذكور است.

منبع : https://bestkelebek.ir/